right now

Nu är klockan 23.14 och jag ska snart gå och lägga mej, gick ju upp ganska tidigt idag. Har bytt till ett JÄÄTTTE tjockt duntäcke i sängen nu också, det är så göttt.
Imorgon blir de nog stan en snabbis på förmiddagen med mamma, ska inte köpa nåt speciellt.
Har precis målat naglarna också, fick bli den vanliga färgen. Känner att jag kanske borde köpa ett nytt så jag kan variera mej lite? haha! Funderade på att åka till Gbg på tisdag med elin men man måste ju tänka lite på budgeten med, blir nog bara att vi kikar igenom här i stan istället och åker hem sen.

Nu blir de två "right now" bilder, det var ju ett tag sen;



konstig bild men ja tänkte bara att man skulle se min tumme, haha! Har satt stjärnor på den, de blev faktiskt ganska bra tycker jag :) även fast min hand ser enorm ut och ser ut att vara någon annans.

pusssss


Kommentera här
Postat av: clara

hah nej da det blev super nice :)

2008-10-27 @ 10:28:37
Postat av: Alice

Nämen Lina va söt du är ! :)

2008-10-27 @ 18:59:55
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0