Mycket plugg

godmorgon sötisar
Idag vaknade jag ganska sent ju! haha. Jag kan verkligen inte sova så länge nu på lovet, jag vet inte varför. Skoltiderna har väl förhäxat mig,,,,, haha. Idag blir det bara att vara hemma och ta det lugnt om man nu kan kalla det lugnt när man har tre prov, en redovisning och en inlämning på 10 sidor nästa vecka. En hel del plugg alltså. Får riktig ångest när jag tänker på det , vill verkligen inte sätta mej o plugga en hel dag mitt på lovet. Men jag måste väl göra det...
Så nu ska jag byta om, ta på mej nåt snyggt och sminka mej o stänga av datorn. För de blir inget gjort om jag sitter och såsar i mjukisar framför datorn samtidigt.
Hade tänkt träna lite idag, eller i alla fall gå ut på en promenad. Hur ska jag hinna med allting? Det kommer bli massa plugg i helgen också.

Nu måste jag sätta igång, jag bloggar senare.

PUSSS

Kommentera här
Postat av: Alice

Jaa äkta mkt plugg :/

2008-10-31 @ 10:19:39
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0