mitt lov

Hej!
Nu har jag precis ätit tacos, mums! och snart är det idol som gäller.. Den vanliga fredags underhållningen ;)
Nu har ju Höstlovet satt igång och det kanske inte blir sådär jätte bra uppdatering här i bloggen.. Får väl se. Det är ju ändå lov, så ni förstår säkert. Det här hade jag tänkt hitta på;

Lördag - Åker in till stan me mamma och köper presenter till min kusin och mormor. Sen bara slappa, min andra kusin är här hos oss tills måndag.
Söndag - Åker hem till mormor över dagen och där är min lilla kusin Alva som är typ 8 månader.
Måndag - En helt vanlig slappdag, kanske pluggar lite smått om jag orkar.
Tisdag - Förmodligen träffa kompisar och Alice kanske sover över här (??)
Onsdag - Då är ju Alice här isåfall och så drar vi med två till på High school musical 3 på bio!
Torsdag - Kanske hänger med mamma ner till Helsingborg för hon ska vara med på en nyöppning av en butik sen blir de bara och kika runt lite på stan, kanske nån shopping i bästa fall...
Fredag, Lördag & Söndag har jag ingen aning ännu.. Tar väl vara på dagarna så mycket som möjligt, de är ju lov förtusan!

oj nu börjar idol, pusss på er.

Kommentera här
Postat av: Alice

jaa det låter som en bra vecka ! :)

2008-10-25 @ 18:33:46
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0