klantigt

Hello!
Nu är jag hemma igen, var först hos läkaren och sen åkte jag och mamma till Lager 157, helen & felicia följde inte med denna gången. Hittade bara ett linne, skit surt. Köpte en kofta med, men den va för kort i ärmarna fast ja köpte M så mamma fick den istället.. Hittade inga jeans heller, men jag ska nog köpa dom i stan imorgon.
vet ni vad ?! hahahaha.
Jag har fått tejpa ihop mitt långfinger/ringfinger för jag har skit ont i långfingret.
Ja satt o tjafsade me min brorsa igår, o så skulle ja boxa i luften, framför hans ansikte,,,, haha. Då tar han upp sin knytnäve o håller framför så ja boxar i den o mitt finger knäcker till, sen gjorde de inte mer ont, men när jag vaknade i morse, AJJJ. Kan inte böja de riktigt o inte spänna de. Så förmodligen är det en stukning eller en liten spricka i, bra jobbat lina! haha.

Nu ska jag nog lägga mej framför tv och lata mig.

bloggar senare, puuusss!

Kommentera här
Postat av: Elin

hahahah oj :S

2008-10-31 @ 18:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0