kakor

Jag bakade chocolate chip cookies ju, dom blev väl halvgoda,,, haha. Hade lite högre förväntningar. Måste fortsätta med min matte snart också, nu har jag kommit igång med den så det är bara allt det andra kvar, jätte mycket i skolan just nu. Jag och alice måste plugga imorrn, bildinlämning på onsdag, svenska redovisning imorgon, engelska glosor, teknik arbete, hemkunskaps arbete massa sånt där!

Matte var det ja, pussss



innan ugnen.

efter.

Kommentera här
Postat av: clara

men dom ser goda ut :D haha

2008-10-12 @ 19:07:11
Postat av: Elin

hahaha säger som clara , dom ser goda ut :P haha. ja vill kunna baka sånna som man köper i affären :D haha

2008-10-15 @ 16:51:52
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

de där såg gött ut ;D

2008-10-16 @ 15:29:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0