It's getting dark outside.

har precis kollat på Ugly betty och DH nu, my god vad bra båda två avsnitten var idag. Funderar på om jag ska byta om till mjukis kläder och sätta mej och kolla på the hills avsnittet nu. Imorgon kommer alice hit nångång på förmiddagen eller efter lunch och sen på kvällen blir det pizza och High School Musical 3 med tjejerna. Kul.
Funderar på om vi kanske ska åka in lite tidigare så jag kan prova ett par jeans som jag la undan idag. Dom hade inte rätt strl i knalleland så dom ringde och la undan dom i stan tills imorgon. Fast samtidigt har jag ändå inte pengar så jag kan köpa dom imorgon och mamma hinner inte ge mej. Hmm, får se hur jag ska lösa detta.

tror att de är dom här jeansen, märket Levis i alla fall.

Nu får jag säga godnatt till er.
Sov gott!

Kommentera här
Postat av: Elin

ääälskar dom programen. as bra! :D hahaha jeansen va jätte fina på dej!

2008-10-29 @ 12:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0