idolkväll

Såg ni idol?
Det gjorde i alla fall jag, tycker att anna var bra idag. Alice är min favorit också och bland killarna vet jag inte riktigt...
Känner att jag börjar bli lite små förkyld men de brukar inte "bryta ut" på mej,,, haha. Får se hur det blir denna gången.
Imorgon ska jag göra klart mitt rum, min pappa hade tydligen köpt listerna idag.
Nu ska jag nörda här framför datorn och borsta tänderna, inte så mumsigt o smaka chips i munnen,,, haha.

kanske blir ett godnatt inlägg sen, puss&kram

Foto: DANIEL OHLSSON

Kommentera här
Postat av: Alice

joo jag tyckte också att Alice var den bäste ! Tyckte också att Anna var rätt så bra ? :)

2008-10-11 @ 18:44:31
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Ellen H

Jag hejar oxå på Alice, hon e bra :P

2008-10-12 @ 17:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0