Gone baby gone

Nu har jag precis ätit ett jätte god middag och det blir nog att kika på en film ikväll. Har köpt massa godis också, mums.
Filmen som jag hade tänkt se heter i alla fall Gone Baby Gone, såhär står det om den;

I ett av Bostons tuffaste områden blir en fyraårig flicka kidnappad. Privatdetektiverna Patrick Kenzie och Angela Gennaro vill först inte ta sig an fallet, men när barnets faster ber på sina bara knän startar de en utredning som gör att de sätter allt på spel; sitt förhållande, sitt förstånd och livet.

En thriller är det, hoppas den är bra nu också. Hyrde två filmer till, Brudens bäste man & P.S i love you. Den första kollade jag på igår, men den kan jag skriva om senare.

Jag får väl önska er en trevlig kväll då, lika bra att jag säger godnatt också. I natt ska jag inviga min nya säng som jag inte har sovit i än,,,, haha. Vänta bara tills imorgon där jag förhoppningsvis kommer skriva; inatt som jag som en gudinna (!?) eller något liknande.

puss och kram! / L


Kommentera här
Postat av: Cassis

Gone baby gone är jättebra :)

2008-10-18 @ 20:22:28
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: ERIK

ja, gott var det ;D

2008-10-19 @ 10:54:46
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

va den bra? den låter bra iaf :)hyrde också filmer igår :D 10 000 bc, P.S i love you och en till som ja inte kmr ihog för mamma ville se den haha.

2008-10-19 @ 15:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0