Godnatt

Nu ska jag snart gå & lägga mej o läsa eller nåt, skola imorgon igen ju.
Blev en ganska lång promenad innan idag och sen har jag bara tagit det lugnt, bakat chokladbollar och sådär,,,, haha
Har förresten beställt det där armbandet ifrån kyssjohanna nu, så det kommer väl nån dag under veckan.


en bild från promenaden.

tog ner spegeln från vinden idag, som ni ser är glaset delat på två så det blir en konstig skarv.
Får se om jag byter ut det eller låter det vara.
Jätte dåliga bilder jag vet, men den står i hallen just nu och det är så smalt där.

Godnatt & sov gott!

Kommentera här
Postat av: Alice

Skit cool spegel ! :)

2008-10-07 @ 15:00:02
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0