foto.

hej sötisar.
Min dag har varit ganska bra faktiskt, var ute och gick i en timma ungefär och fotade väldigt fina höstbilder. Men sen är lilla jag så smart att alla inte hade överförts på datorn riktigt och jag raderade dom från kameran så jag har bara 5 bilder kvar och dom är typ dom sämsta. Hur glad blir man inte? haha!
Sen när jag kom in så åt jag äppelpaj, såg reprisen av Gossip Girl eftersom jag missade det igår, FY SJUTTON vad bra! och sen har jag väl mest suttit parkerad här framför datorn, inget plugg idag...



en misslyckad bild ifrån idag.

puss

Kommentera här
Postat av: Alice

Inte alls misslyckad bild !skit din bild !

2008-10-27 @ 19:02:51
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: johanna

vad fin bild!

2008-10-27 @ 21:00:43
URL: http://hape.blogg.se/
Postat av: clara

fiin :)

2008-10-27 @ 22:03:24
Postat av: Elin

Määäster fotografen Lina :D Gossip girl we like ! haha

2008-10-28 @ 18:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0