Ciao bella

åh va trött jag blev nu, har inte fått sådär jätte mycket gjort men jag ska skriva ihop lite saker inför ett prov nu och sen får det nästan räcka för ett tag. Hade tänkt kolla på top model 6 i 50 minuter klockan 16.00 för sen börjar filmen Ciao Bella på Canal+ klockan 16.50. Jag tycker att den är jätte bra, så jag ska kolla även fast jag har sett den.

För er som inte har sett den, såhär står det om den;

Ciao Bella - Om att låtsas vara någon man inte är utspelar sig i Göteborg under Gothia Cup. Filmen handlar om två sextonåringars längtan efter den stora kärleken. Den ena huvudperson är den sextonåriga Mustafa Moradi från Lerum. Mustafa längtar efter kärlek, men tjejer vill bara ha honom, den välvårdade iraniern, som vän. Han slås av den brillianta idén att låtsas vara italienare under Gothia Cup för en het italienare på besök i Göteborg borde ha mycket större chanser hos tjejerna än en tråkig iranier från Lerum. Så föds "Massimo". Den andra huvudpersonen är Linnea. Hon är i sitt eget tycke en mycket mogen ung kvinna som längtar efter en ung man med stil, passion och mod. Under Gothia Cup träffar hon sina drömmars prins, italienaren Massimo.




en bild ifrån filmen.

Jag tycker att Chanelle som spelar Linnea i filmen är så himla söt också, haha! tolka inte detta fel nu.

Time för lite mer läxor sen blire tv-dax.
pussss


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0