Bion var jätte bra

Nu är jag hemma från bion.
Jag tycker att den var jätte bra och söt! Så nu ska jag bara ta det lugnt lite innan det är läggdags,,,, haha. kanske ska se en film om jag orkar.
Imorgon ska jag nog bara vara hemma och försöka få lite plugg gjort, wish me luck? Det kan behövas.
Jag är verkligen in shopping-moode fortfarande och jag vet inte riktigt VAD jag vill ha. Eller jag vet massa saker men jag kan inte bestämma mej vad som är viktigast att lägga pengarna på nu. Jeans ska i alla fall inhandlas denna veckan, och innetofflorna med. Får höra lite med mamma vad som händer på fredag när hon är ledig.

Förresten, min mobil ville inte alls ta bra bilder idag så alice tog typ 3 st, alltid något eller hur?
Jag ska be henne skicka så dom kanske kommer upp imorgon.

XO / L


Kommentera här
Postat av: clara

aa det var en söt film :D thi jeansen var niec . <3

2008-10-29 @ 21:19:03
Postat av: Alice

Jaaah fimen var skit bra och detta mpste göras om ? :D

2008-10-30 @ 10:46:25
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Regina

var den verkligen värd att se på bio? känns inte så efter man sett 1:an och 2:an

2008-11-01 @ 12:46:34
URL: http://reginakm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0