bilder

Som dom flesta nog vet nu är min mobilkamera inte den bästa, men bilder blir det ju ändå.
Här kommer några.


påväg till teatern igår

elin påväg till teatern.

min nya säng inte jätte stor men större ,,, haha. Klaga inte på bäddningen nu, har inte sovit i den än eftersom det ska in lister och så i rummet.
Men här ser ni ungefär hur den ser ut i alla fall, ska på sänggavel med.
 Kommer lägga in fler bilder när rummet är klart sen.

oså lilla jag just nu, trött!

pussssssssss

Kommentera här
Postat av: Elin

shit va stor sängen är haha. en sak e säker, du kommer ju inte trilla ur eller ha liten plats. hahh :P

2008-10-11 @ 12:55:34
Postat av: Oliver Lannemar

jäklar vilken stor säng men det är ju bara bra för nu får ju jag plats! men det krävs ju ett godkännande av ägaren först! <3

2008-10-17 @ 16:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0