Äntligen fredag

hoppas allt är bra med er, det är det i alla fall med mej.
Äntligen fredag, känns riktigt bra med en helg framför mig nu. Gjorde piorger & grekisk sallad i hemkunskapen, de blev ganska gott faktiskt. Idag kom mamma och hämtade mig vid skolan och hon hade köpt två saker till mitt rum bl.a. en bar/skrivbords-stol & en till sak som jag inte kan förklara... Tack mami! :)
Sen åkte vi till färgaffären och köpte färg till mitt rum, blev nåt vitt år de rödare hållet alltså inte gulare men samtidigt vitt. Ni förstår säkert. Jag kommer lägga in bilder. Så nu är mitt rum helt tomt. Bara skrivbordet o sängen kvar...

Nu hade jag tänkt gå ut o gå en runda men ja kommer blogga senare.
pusss!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0