Tråkigt inlägg.

Nu måste jag bara PLUGGA PLUGGA PLUGGA. 62 ord på spanska + att man ska kunna dialoger och jag gör det kvällen innan, inte så bra va? Sen har jag en inledning och en frågeställning till mitt hemkunskaps arbete som ska göras också, känns som jag kommer få sitta här en bra stund till faktiskt.
Stefan ringde idag,,, ni vet att jag nämde för JÄTTE JÄTTE längesen att jag kanske skulle göra ett jobb och det handlade om det, fast han ringde lite senare igen och sa att varorna inte hade kommit så de funkade inte... Nån idé på vad det kan vara? Ni som vet får INTE säga :) Ingen grej jag gillar att prata jätte högt om, det är ju ingen big deal liksom...

Nej nu ska ja mata in de mesta i min hjärna, och tack gud att vi inte har teknik imorgon i alla fall.

Puss på er hjärtan!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0