tanke.

Jag satt och tänkte på hur mycket många betyder för en egentligen. Tänk om man skulle förlora någon, som ens bästa kompis, som är den enda som verkligen förstår en. Som avslutar ens meningar och som skrattar åt samma saker. Det skulle göra så jävla ont. Man förstår nog inte hur mycket den/dom personerna betyder. Jag tror inte att man visar hur mycket vissa personer betyder egentligen, men dom får en och känna sej bra, dom pushar en och stöttar en. Jag tänker ibland framåt, kommer jag att vara kompis med dom/den "bästa" om 5, 10 år? Tanken av att dom skulle förvinna NU finns ju bara inte. Jag vet att mycket oförväntat och saker man inte vill ska hända, det händer. Och det har hänt mig.
Tänk på att ta vara på tiden och skratta istället för att bråka, för det är just den personen som förgyller vardagen. Väldigt viktigt egentligen.. Sen kommer nog familjen alltid finnas där, om inget händer då. Och det känns bra tycker jag. Men att ha den där man kan prata om med allt, det är oersättligt nästan.

Håller ni inte med?


puss / L

Kommentera här
Postat av: Alice

Hållen med 100% ! asså man tänker intte så men liksom om nån dör som står en nära och liksom ALDRIG kommer tillbaka asså så jävla sorligt ? asså fan va cpat det är igentligen ? håller verkligen med dig !

2008-11-15 @ 21:30:33
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: clara

jag håller också med...

2008-11-16 @ 11:16:27
Postat av: Elin

håller med! Att veta att ni alltid finns där för mej när jag behöver det gör min dag ! dt skulle göra såå ont om ja förlorade er! <3

2008-11-16 @ 15:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0