My day

Hej på er :)
Har inte kunnat blogga idag men nu är ja back on track och ska berätta om dagen;
Först träffade jag elin på resecentrum vid 07.15 och vi satte oss och väntade på Jocke ett tag (läraren) sedan åkte vi bussen till gbg och ja va sjuuukt trött men ändå lite förväntansfull så man höll sig vaken, haha! Satt o lyssnade på musik ett tag och helt plötsligt va vi framme i gbg. Där tog vi en taxi till Hotell Kusten där "kursen" skulle vara. När vi kom dit satte vi oss i en ganska stor föreläsnings-lokal och det var 22 andra där (4 st var lärare). Hon som höll i det var jätte bra och hette Eva och var 25 år. Hon förklarade bra och nu vet man i alla fall vad skyddsombud innebär. Det var faktiskt en större uppgift än vad jag trodde och nu ska jag och elin vara skyddombud för 7,8,9 på våran skola. Men det är väl kul att testa något nytt. Det står faktiskt i lagen att varje skola måste ha ett skyddsombud. Men anyway. Sen fick man ta upp lite vad man själv önskar borde ändras på skolan, några hade t.ex. möglig idrottssal och att det regnade in, andra fick ta bussen till nästan alla lektioner som , slöjd, idrott, hemkunskap, you name it.
Kul och se lite annat folk också även fast vi inte pratade så mycket...
Sov inte mycket i natt så jag märkte i slutet av hela grejen att jag fick fruktansvärd huvudvärk och flimmer för ögonen, men det gick över. Och sen halvsov jag på bussen hem.
När vi kom till borås käkade vi macdonalds :)

Sen skulle jag och elin ta bussen hem till mej men fick men precis när bussen hade stannat vid knalleland så satt vi o velade.. ska vi hoppa av? - Ja! de gör vi. Så vi hoppade av där och gick i två affärer sen hem (väldigt onödigt)

Nu har det inte hänt mycket mer, jag ska ta tag i lite läxor.
xoxo / L

Kommentera här
Postat av: Alice

låter mycket bra ;)

2008-11-12 @ 19:24:09
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Elin

hahahha vilken dag asso xd typ as pinsamma tysta stunder och när han försköte komma på ngt nytt att prata om. knalleland HAHHAHA

2008-11-13 @ 18:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0