Bilderna krånglar

Hej hej, har kikat idol för ett tag sen och jag tycker verkligen alice är grym, det känns verkligen som ja får rysningar varje gång hon sjunger, och jag skojar inte. Men nu sitter jag här med en bauta kopp med varm choklad. Har tagit riktigt choklad och smält och blandat med mjölk, mums! Ska väl sova snart för jag är skit trött och kommer väl somna direkt.

men nu blir ja lite tjurig, jag kan inte lägga in bilder !? vad är det här..
Jaja, får väl lägga in dom imorgon i så fall, känns som jag har varit dålig på det på sista tiden, bilder alltså.

Men nu ska jag dra.
puss!

Kommentera här
Postat av: Elin

myysigt !:D vem åkte ur idol ? missade dt sista ;)

2008-11-15 @ 10:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0