Tisdag

Hej på er :)
Skoldagen var riktigt seg idag, jag var på elevrådet på förmiddagen och det var väl helt okej.  sista lektionen var rena rama Zoo't ! Alla pratade högt och vissa spelade kort och massa sånt, ni hör ju bara. Och jag hade tänkt blogga lite då men då hade någon bytt plats på alla tangenterna på tangentbordet så det fungerade inte riktigt bra.. Vissa knappar tryckte ner flera olika och så.
Vädret är jätte pissigt här i borås och det regnar HELA TIDEN! Så efter skolan gick jag och alice till min pappas jobb och nu sitter jag här. måste säga att mitt choklad-intag har ökat rastiskt! haha, lät inte det vuxet?;) Nej men allvarligt. Jag åt en chokladkaka i förrgår, en halv idag, och nu äter jag en halv snickers & en halv twix. Inte bra de där.

Nej nu måste jag klura på vad ja ska ha på mej imorgon! Ska berätta vad som händer då lite senare. puss!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0