The last day..

Nu har jag tagit en dusch, målat tånaglarna, och fixat iordning mej, skönt. Söndagar ÄR och kommer alltid att vara ångestdagen. Då vet man att man har en hel jobbig skolvecka framför sig. Förresten, ganska mycket negativt snack från mej nu i dom senaste inläggen gällande skolan, fy skäms, haha! Det är väl bara att bita ihop egentligen.

Förresten så är jag sjukt sugen på att dra till gbg nån dag, kanske nästa vecka eller så. Har lite pengar jag kan spendera i alla fall... Men det är ju alltid kul att få lite omväxling. Någon frivillig? :)


♥ Har pluggat hur mycket som helst!
♥ Fått gjort massa viktigt plugg.
♥ Pluggat så jag inte har lika mycket kvar.

Allt handlar om plugg idag, för jag har inte gjort NÅGONTING annat. Bara nördat lite vid datorn också. Imorgon blir det nog att gå ut lite om jag orkar efter skolan.

Nu får jag väl säga godnatt!
Puss på er.

ps. Inatt hade jag världens bästa dröm typ, jag tänker inte berätta om vad men please, låt mej fortsätta på den inatt? ds.

Kommentera här
Postat av: Cassis

Jag är frivillig! xD haha nejmen döööd åt skolan.

2008-11-02 @ 22:00:45
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

ja e frivillig! :D hahaha ooh, va e de du drömmer lina? :D

2008-11-04 @ 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0