stress

Förlåt att jag har uppdaterat jätte dåligt ett tag nu, men det är HUR MYCKET som helst i skolan, vet inte hur jag ska hinna med. Ett inlämnings arbete som jag måste vara klar med tills imorgon om jag ska hinna skriva ut det och så. Sen har jag prov imorrn, och två prov på torsdag. Stressad!

Men annars är allt som vanligt och jag är skit trött av mig. Ska försöka hinna med dagens outfit några dagar nu i alla fall, det var så länge sen.

Ikväll är det ugly betty och dh med, bäst att jag inte missar det. 45 minuter kvar, nu är de hard work work.

pusss!

Kommentera här
Postat av: ERIK

Lycka till med allt i skolan då ;D <3

2008-11-05 @ 14:54:42
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0