Spets linne

Var inne på Gina tricots hemsida, och såg det här linnet som är jätte likt det jag har ifrån Rut m. fl. Tycker inte ni det?
Ginas är bara 20 kronor billigare typ och lite tightare i modellen...



pusss

Kommentera här
Postat av: Elin

joo, as lika haha

2008-11-05 @ 18:49:34
Postat av: Anonym

hahah båda är skit snygga gillar vberkligen din !

jag tycker inte att dom är liksom as lika.. eller haha jag vet inte jag tror att man måste se dom i verkligheten typ. Puss

2008-11-06 @ 16:52:20
Postat av: Alice

hahah båda är skit snygga gillar vberkligen din !

jag tycker inte att dom är liksom as lika.. eller haha jag vet inte jag tror att man måste se dom i verkligheten typ. Puss

2008-11-06 @ 16:52:33
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0