söndag

godmorgon, jag e så smart, nu har ja legat och kollat in i en glödlampa medans jag pratade i telfon så nu ser jag en röd prick på skärmen, anyway, onödig info. Allt bra med er? - med mej i alla falll.
När jag vaknade i morses så var de jätte mycket snö ute och hur fint som helst! jag måste bara ut och gå sen, älskar det här vädret, i alla fall på vintern då. Idag har jag väl inte mycket planerat, tänkte att jag skulle hinna plugga lite nu på förmiddagen och kanske städa upp lite i mitt rum, sen blir de väl att gå ut då oså får man väl se :)

Nu hade jag tänkt sätta igång med pluggandet så kan jag uppdatera mer senare idag.

xo xo / L
(det är gossip girl idag med ju(!) )

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0