Sen uppdatering imorgon...

Ska snart göra iordning mej och gå och lägga mej. Fast jag vet att jag inte kommer vara i säng förrens om ett bra tag men jaja. Idag har jag faktiskt bara slappat hela eftermiddagen och de känns jäkligt skönt. Fast jag har faktiskt gjort 4 sidor i matten nästan. Och så har jag läst 9 sidor i svenska-boken. Känns bra. Nu är jag där man ska va nästa måndag, gillar att vara ute i god tid när man väl kan vara det.
Skola som vanligt imorgon men jag kommer inte uppdatera bloggen förrän senare på dagen/framåt kvällen. För jag slutar skolan 14.30 och sen sticker jag och alice till biblioteket för att lämna tillbaka lite böcker och sätta oss o plugga en stund. Så jag är väl hemma vid 5 halv 6 skulle jag tro.
Men då har jag självklart fotat dagens outfit också ;)

Men godnatt på er, sov gott!


svenska boken...

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0