saturday

Hej på er sötisar :)
Nu har jag precis ätit lunch. Vaknade vid halv elva och då gjorde jag iordning mej och åkte in till stan med mamma. Köpte bara två nagellack och fick min klocka fixad. Nagellacken var från Mavala, ett rött i färgen London och ett ljusrosa i färgen Pink. Jag trodde att de rosa skulle vara mer matt, men det var det inte. Hmm, aja de får sitta på idag i alla fall så får jag se. Ska nog sätta igång med lite plugg snart, ni såg ju den långa listan, fy. Sen får jag väl se vad som händer, är ganska trött faktiskt, känner att jag vill vila ut mej.. Men som ni vet kommer jag att uppdatera senare.

pusss

Kommentera här
Postat av: ERIK

Ja, man tror bella ska vara värsta blåst :P men hon är riktigt smart verkar det som när hon skriver :P

2008-11-29 @ 14:09:39
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0