Right now i just want to forgive you and forget you.

Hej sötnosar!
Är allt bra med er? Skit bra med mej förutom att jag är tröttare än NÅGONSIN. Första veckan i skolan efter lovet och jag är helt slutkörd. Idag hade vi engelska, skit stressad var jag, man skulle skriva en A4 , datorskrivet på 55 minuter om någonting om australien, de får bli som det blir. På eftermiddagen hade vi basket på idrotten med.

När jag kom hem gjorde jag toast, jätte gott och nu ligger jag här i sängen med min laptop. Har kikat på det nya the hills avsnittet på internet som var jätte bra med.
& Vet ni? Jag längtar till julafton som sjuttsingen.

Nu ska jag kika runt lite på internet så jag bloggar senare.
puss

Kommentera här
Postat av: Alice

Jag längtar också ! :D

2008-11-05 @ 16:46:03
URL: http://alice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0