Önskelista

Nu är det en månad och 24 dagar kvar tills julafton och jag har redan börjat tänka på vad jag önskar mej, snacka om att vara ute i god tid! Så jag tänkte ge er en liten tjuvkik på vad jag önskar mig:


Ett flätat armband med berlock som finns i en butik här i stan, jätte fint och finns i massa olika alternativ, priset har jag inte koll på..
Ett namn-halsband också!
Och en ny ipod nano i någon av dom här tre färgerna.

Nu kanske ni undrar varför jag inte går och köper de där armbandet själv eller så, men just nu har jag andra saker och lägga pengarna på, dessutom tycker jag att det  är roligare att få sånna smycken ifrån någon annan :)

XO / L


Kommentera här
Postat av: Sofia

Sv: Okej.

Jo det är exakt vad jag också hade tänkt göra... Plugga och se om det finns tid kvar till att vila upp mig :)

Ha en trevlig kväll :)

2008-11-01 @ 19:55:50
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Alice

Ooh yeah, vill också ha i-poden.:)

2008-11-01 @ 21:11:49
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0