oh happy daaaayyyy (8)

Hej på er! Allt bra med er? Med mej är det helt OK, allt flyter väl på. Hade faktiskt fotat dagens outfit men eftersom jag krånglar så mycket med mobilen och har bytt igen(!) så glömde jag lägga över bilderna och ooops. De får bli någon annan dag, promise. Idag gick väl skolan ovanligt bra och det var riktigt skoj. Fick MVG på mitt spanska prov också så jag är nöjd eftersom jag bara övade dagen innan typ. Sen efter skolan så drog jag och alice hem till henne och det var kul som vanligt. Vi har kommit på värsta idea'n nu, men vi säger inget innan det har dragit igång :)

Imorgon är det väl skola som vanligt och jag och alice ska hitta på något efteråt också, men jag kan inte säga vad.
btw, så ska vi inte vara med på idrotten i skolan heller för vi måste gå på elevråd *suck. Ja det är ju inte så ofta så man får väl ta och överleva det faktiskt.

Nu måste jag klura på vad jag kan ha på mej imorgon (vill köpa kläder men ja måste spara pengar) sen ska jag ta en dusch också.

Ni får ha det så bra :) Jag bloggar nog inte förrens imorgon.
puss/ L

Kommentera här
Postat av: Alice

Or litle seacret :D <3 HAHAHA :D Stavas det ens så ? XD

2008-11-10 @ 21:14:11
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: ERIK

haha MVG barn ;)



jo du har sagt det :P

2008-11-10 @ 21:14:16
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

allt bra? ;)

2008-11-11 @ 16:08:47
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0