Lördag

Idag är det lördag... f'n, två dagar kvar. När jag vaknade så var hela marken klädd i frost! Åh vad mysigt... o kallt.
Idag hade jag i alla fall tänkt plugga på förmiddagen eftersom jag har stor del av eftermiddagen uppbokad, men icke sa nicke. Nu sov jag till 11 så det blir väl inte jätte mycket tid i alla fall. Ska jobba på stenhårt i en timma nu och hoppas att jag kommer ut på en promenad idag kanske, vädret är ju jätte fint.

jaja, jag bloggar senare.

XO / L


Kommentera här
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

eller hur ;o jag tycker synd om Loulou nu, om han inte vill vara kvar så kan ju lika gärna han åkt ut förra gången. Frivilligt! Så kanske någon slippte röstas ut förra veckan. Loulou kunde ju lika gärna ha vart kvar nu! :P

2008-11-01 @ 11:36:24
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0