Låtar

Hej! :)
Nu är klockan kvart över 11, kanske ska lägga mej snart så jag inte sover bort halva dagen imorgon, då behöver jag VERKLIGEN plugga. I alla fall... Visst har jag varit duktig på att uppdatera idag? Det är väl lika bra och passa på nu för sen drar ju skolan igång och då blir de mindre som ni kanske förstår.
Hade tänkt ge er fyra stycken låt tips:

♥ Tattoo - Jordin Sparks
♥ Picture Perfect - Chris Brown
♥ Baby Love - Pussycat Dolls
♥ Put your records on - Corinne Bailey Rae

( + en liten bonus, har för mej att jag har nämnt den tidigare men.
Om du lämnade mig nu - Lars Winnerbäck & Miss Li)

Vet att dom två sistnämnda är ganska gamla men ändå bra. Pussycat dolls versionen är mycket bättre än nicole's egna och jag fastnade för den på något sätt...
Nu får jag väl säga godnatt då, Sov gott.

XO / L


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0