Klockrena

Nu har jag målat naglarna igen, min hobby ;) haha. Målade dom igår också faktisk, men de blev dåligt direkt.
Nu blev det de mörka gamla vanliga. Vet ni vad? Jag LOOOVAR er att ladda upp outfit-bilder hela denna veckan, eller i alla fall tills fredag, sounds good? - Ja tänkte väl de.

Nu ska jag snart äta middag sen är det ju GG ikväll, woho! förövrigt så funkar mitt "inte-äta-godis" löfte perfekt än sålänge. Och att spara pengarna också.

Sånna här skor skulle jag nästan köpa bara för att.
Även fast jag aldrig skulle gå i sånna nu, p.g.a. min längd och så... Dom är ju bara helt klockrena.


De är amanda bergs som hon köpte i istanbul.

puss!

Kommentera här
Postat av: Alice

OOOOH shhit vilka coola skor ! :D me like !

2008-11-16 @ 20:22:26
URL: http://alizze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0