Klänning

Skrev om klänningarna häromdan, och dom flesta tycker nr 1, eller 3. (Kika några inlägg neråt så hittar ni dom)
I alla fall, jag själv är faktiskt mest inne på den här nedanför. Tycker att dom andra är JÄTTE fina, men grejen är den att jag vill kunna använda den till vardags eller i alla fall vid andra tillfällen än nyårsafton. Så då tycker jag att den är bättre, man kan ju t.ex. använda den med spetstigts eller med nåt pärldiadem och fina accessoarer för att få den "festligare". Den vita klänningen tyckte jag var lite somrig men jag gillade dom andra också, "föll" för den här helt enkelt.  Men jag har inte riktigt bestämt mej än, ni får gärna säga till om ni vet nån fin klänning :)



puss! / L

Kommentera här
Postat av: Alice

joo men jag tycker att den klänningen är snygg också, jag tycker att du ska ta den som du känner för liksom :)

2008-11-13 @ 21:06:59
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: bella

åh vilken fin! :D

2008-11-13 @ 22:02:34
URL: http://bellalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0