Jeans

När jag vaknade imorses så hade jag vääldigt ont i magen, så att det spände typ. Visste inte alls vad de kunde vara så jag tänkte att de kanske är för att jag är hungrig? Men inte gick de bort efter att jag hade ätit frukost. Så nu sitter jag här och tycker lite synd om mig själv. Bloggen krånglar när man skriver också. Det hoppar fram och tillbaka.

Funderar på om jag ska klippa sönder ett par av mina svarta jeans idag, vad tycker ni?

Engla har dom här två jeansen, vad tycker ni var snyggast?


jag tycker nog att någon blanding skulle vara bäst. Eller kanske bara den högst upp. Less is more, eller hur?

puss!

Kommentera här
Postat av: ERIK

kanske inte lika mycket som den sista ;D men en blandning skulle var nice ;D

2008-11-16 @ 13:16:57
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

en blandning :D

2008-11-16 @ 15:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0