Imorgon händer det här...

Dåså, imorgon ska jag till resecentrum klockan 07.15 för att möta upp elin och sen ska vi ta buss 100 tillsammans med Jocke till Göteborg. Där tar vi sedan en taxi ut till ett hotell där det ska hållas en "utbildning" om att vara skyddsombud. Det handlar mest om miljön i skolan o.s.v. Den kursen kommer att hålla på i 3 timmar och efter det så åker vi och äter lunch någonstans innan vi åker hem till borås igen. Vi kommer väl hem vid halv 2 tiden och då får vi sluta, så det blir en ganska kort dag. Känns ganska kul faktiskt, göra någonting man inte brukar göra annars & lära sig nya saker.

- Har fortfarande inte löst klädproblemet... Måste väl inte vara någon speciellt men jag har ändå svårt att bestämma mig.

Nu ska jag ta en dusch och sen är det dags för Ugly Betty.

Jag bloggar imorgon när jag kommer hem igen, puss på er!


Kommentera här
Postat av: Norrmalm.blogg.se

Eftersom du är tjej så skulle jag behöva din hjälp. Kolla in senaste inlägget i bloggen.



Ha en trevlig kväll!

2008-11-11 @ 20:51:58
URL: http://norrmalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0