Hemma

hello.
Idag fick vi sluta 10 minuter tidigare för att vi jobbade stenhårt på spanskan, great. Så vi hann med bussen och så.  Dagen har väl gått ganska fort faktiskt. Överlevde ju den i alla fall fast imorses var jag riktigt trött. Men nu har jag smällt i mej massa gott mellanmål för jag åt ingen lunch i skolan så. Har inget planerat idag, ska väl mest ta det lugnt och kanske läsa lite i svenska boken eller nåt. Känns som de vore ganska skönt att få lite skolarbete gjort även fast det inte är något speciellt som ska vara klart.
Känner verkligen att det ofta är så att man bara åker hem, även fast man är med kompisar o.s.v. jag saknar faktiskt dansen som jag slutade med denna terminen. Funderar på att fortsätta nästa termin sen får jag väl motionera lite på egen hand fram tills dess, kan säga att jag har myglat lite dom senaste 2-3 veckorna...
Har i alla fall fotat dagens outfit idag som lovat, så den slänger ja in lite senare, även fast den är ganska tråkig.

puss sålänge! :)


Kommentera här
Postat av: Elin

myglat? va betydet dt ? hahaha ;)

jag saknar också dansen.. dt känns som om man gjode ngt då, man va pigg och hade roligt samtidigt som man tränade :)

2008-11-17 @ 16:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0