Hemma!

Nu är jag hemma igen, det har varit kul men visst är det alltid ganska skönt och komma hem dagen efter?
Först åkte vi och handlade mat och sen åkte vi hem, då tog ja lite frallor och en stor varm choklad. Sen när jag gick upp på mitt rum hängde det en påse ifrån Weekday. Mamma hade köpt en långärmad t-shirt jag ville ha!
Nu är jag faktiskt ganska trött och tänkte ta det lugnt, fast vi ska tydligen ha gäster ikväll, snacka om att jag kommer somna i soffan. Nu får jag ta och plocka in lite kläder i garderoben och sen är det bara och ladda upp sig i nån timma innan dom kommer.

Kunde inte fota en bild men jag hittade en på en blogg, som förövrigt är bra, så kika in den! HÄR


En sån här randig t-shirt hon har under är det.
Den är ganska bred i modellen och tunn.

xoxo / L

Kommentera här
Postat av: Elin

sånna tröjjor är ju såå snygga!

2008-11-22 @ 16:27:44
Postat av: ronja.

du är väldigt söt. :)

2008-11-22 @ 16:54:45
URL: http://ronjamalmros.blogg.se/
Postat av: Cassis

HAHA! jag sa till min mamma att hon skulle köpa en sån tröja till mig i sthlm!

2008-11-22 @ 18:01:31
URL: http://cassandraodqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0