Helg, och tips!

hej sötisar :)
Hoppas  ni mår bra, så j'vla skönt med helg nu så det finns inte. Jag ska bara ta det lugnt tror jag...
Får väl se vad som händer.

Ville bara tipsa om en sak, bli medlem på GratisBio och samla ihop enkla poäng för att sedan få presentkort eller biobiljetter hemskickade till dig. Man kan få presentkort på kicks, hm, gina, siba o.s.v. Om ni blir medlemmar på länken HÄR så får ni 25 extra poäng vid registreringen om ni uppger mitt namn där, det står redan där så ta inte bort det :)
Det är ingen fejk sida o.s.v.

(bild ifrån hemsidan)

Förresten så är det ju idol ikväll, det måste jag bara se.
Bloggar väl sen om jag hinner och har något vettigt att skriva om.

Puss / L

Kommentera här
Postat av: MH

Härligt! Gratis biobiljetter är ju aldrig fel ;)

2008-11-14 @ 22:35:58
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0