Hej söta läsare :)

Nu är jag hemma i alla fall. Va först i skolan, vi hade idrott idag och när det regnade som mest skulle vi självklart gå dit. Och det är en bra bit och gå så vi var ganska tjuriga. Som tur va var det inget jobbig lektion i alla fall. Sen har väl skolan varit som vanligt, fotade jätte snabba dagens outfit som blev ganska dåliga oså glömde vi fota nya, men jag slänger in den sen om alice skickar den. Efter skolan gick(!) jag och alice till biblioteket med varsin idrottsväska och en påse var, FULL med böcker, snacka om att vi hade ont i armarna. Sen satt vi där och tog det lugnt, lämnade tillbaka böcker o snackade.

Och just det, jag berättade ju att klänningen jag ville ha, bara fanns i stora storlekar. och dom kommer inte få in några nya, bara om det kommer nån  överbliven eller en retur. Lika bra att jag börjar kika på någon annan känns det som.

Sååå, what else.. Nej inget speciellt, jag bloggar väl senare.

xo xo / L

Kommentera här
Postat av: ERIK

haha, jaja ;D jag hittade inge annat ;D

2008-11-18 @ 19:50:11
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0