grattis alice!

Dagen blev inte riktigt som jag trodde. Min tid hos frissan blev inställd för hon var hemma så det får bli på onsdag istället. Så jag åkte hem och fikade lite och sen satte jag och mamma oss och pysslade lite med andventsljusstakar o sånt där, för det är ju första advent på söndag, då måste ju allt vara framme. Älskar att "julpynta" så mysig. Vi kanske ska baka lussebullar i helgen också, men jag vet inte riktigt än.
Sen har jag mest tagit det lugnt, har kännt mej väldigt trött.. Skönt med helg, fast jag har massor med plugg som jag måste göra, en läxa & två inlämningar tills måndag, ett förhör på tisdag och ett prov på onsdag och jag har inte börjat på något av dom.

stort grattis till Alice som fyller år idag också!

En gammal låt som jag inte har gillat så mycket förut, men jag tycker den blir bättre & bättre.


pusss!

Kommentera här
Postat av: Alice

naaaw tack tack tack :)<3

2008-11-28 @ 17:58:04
URL: http://alizze.blogg.se/
Postat av: Anonym

grattis alice :D

2008-11-28 @ 19:19:02
Postat av: ERIK

låten äger :P

2008-11-29 @ 11:44:59
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0