Godmorgon

o de är söndag IGEN, helt otroligt. Den här helgen har gått riktigt fort.
Idag känns det som en sån dag då jag har massa jag vill hinna med men man får väl välja bort lite då. Först så ska ja ta en dusch, städa rummet, skriva en hel svenska inlämning, baka lussebullar & komma ut en sväng. Hmm. får se hur det blir. Känns tråkigt att man har en hel skolvecka framför sig nu men man kommer ju närmare o närmare lovet i alla fall.

Förlåt för att det är lite glest med bilder men jag har inget speciellt och fota och orkar inte krånga med kameran om jag ska vara ärlig. Ni får stå ut :)

Nej  nu ska jag hoppa in i duschen.
puss

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0