Fredaaag!

Nu har jag kikat idol, go kevin & alice.
Tänkte på att jag inte har varit i stan denna veckan, ganska ovanligt faktistk,,, haha! Men vi har ju haft så mycket i skolan så det har inte varit någon tid över alls. Har en del saker jag vill köpa så jag får väl kika på det nästa vecka kanske. Så mysigt och gå på stan och sätta sej länge på ett fik såhär på hösten tycker jag. Och julafon närmar sig, ååh längtar.
47 dagar kvar nu.
Jag gillar inte julen bara för att man får julklappar, det är ju självklart ettt plus men det är god mat, man har skoj, det är en tradition helt enkelt och skit mysigt!

Äh kan ju inte babbla på om julen redan nu, förbered er för massa julsnack senare ;)

Imorgon händer det inget speciellt för mig. Ska först och främst sova ut och sen ska jag väl mest ta det lugnt. Vi ska iväg till några min familj känner på kvällen sen...

mina ögon svider, jag är trött. Men jag kan ju inte sova än :)
puss!


Kommentera här
Postat av: ERIK

bra att lars åkte! :P

2008-11-07 @ 23:28:01
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

nej, det är sånna där jeans som inte töjer ut sej, får beställa nya ;D

2008-11-08 @ 11:40:29
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Elin

dom va bäst! haha , bra att Lars åkte! fast han va lite bättre igår iaf , men idol e la inget för honnom, haha. julen e sååå mysig! :D Hoppas du får en toppen dag !:)

2008-11-08 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0