första skoldan.

nu har den här veckan kört igång också, 18 skoldagar kvar alltså
åh ja e inte på så bra humör. Har verkligen ingen idé på vad jag kan ha på mej längre, jobbigt. Idag åkte jag iaf hem till en kompis efter skolan och vi bakade pepparkakor, haha! Sen hände väl inte så mycket. Har inte orkat uppdatera förrens nu och jag ber så mycket om ursäkt. Hade fotat dagens outfit men den fick jag inte tag på, krångligt alltså...
Snart ska jag väl sätta mej med en kopp choklad (ont i magen imorgon(!) ) och läsa lite i svenska boken eftersom man ska ha läst typ 40 sidor tills nästa vecka så är det bra att ha fått de gjort.

nej nu ska jag dra, måste leta lite i min garderob.

pusshejs! / L

Kommentera här
Postat av: clara

haha det var nice :)

2008-11-25 @ 19:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0