Duktig Lina

Hej sötnosar!
Är ganska glad att jag är klar med mattekapitel och har en stabil början till hemkunskapen också. En framsida och 6 sidor fakta än sålänge, är riktigt stolt. Nu hade jag tänkt kolla på Gossip girl om en kvart...
Imorgon är det skola då, så j'vla tråkigt. Men jag ska till tandläkaren på morgonen så jag får sovmorgon lite längre i alla fall. Sen ska jag väl hem vid halv 3 när vi har slutat.


här får ni en bild på mig,,, haha.
ojuste, alla! Kika in hos ERIK.
och lägg till honom på bloggkoll :)

Men puss på er!
Skriver ett till inlägg ikväll.

Kommentera här
Postat av: ERIK - grabbenmedstil

tack snygging ;D

2008-11-02 @ 18:54:11
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0