vovve.

Hejsan, nu har jag varit i stan snabbt me mamma o köpt blommor, mat o sånt där tråkigt ni vet :)
Måste börja skissa på hur jag vill göra om mitt rum så de blir av snart! nån som har nån fräck idé? ska nog ha färgerna vitt/brunt som ja bestämde för JÄTTE längesen faktiskt.
nu har ja hittat världens sötaste valpar, som jag verkligen vill ha. Asså en hund har ja önskat mej jätte länge nu ju. o så här va snacket mellan mej o mamma idag;
L: MEN , mamma ja kmr ju aldrig få en hund ju ! :/
M: JOO, de kommer du... men vi har inte tid just nu
L: de säger du alltid. de kmr inte bli nåt.
M: jag tror att pappa vill ha en hund och jag vet att jag vill ha en, nån gång kmr de bli
L: men ja kmr fan ha flyttat hem i från då!!
M: njaa, men vi får se lina ! :)

Så nu går ja o hoppas, ni kan kika på sidan, det är Irländsk röd setter.
http://web.telia.com/~u80901046/index.htm 

Nu ska ja nog ut o sätta mej lite, annars kommer ja få dator förbud ikväll eller nåt !

XOXO / L <3

shirlie_valpar_25_1

Kommentera här
Postat av: clara

Wiii :D :D

2008-05-17 @ 16:01:17
Postat av: Alice

Jaaah fy fan va kul om du får en Lina :)

2008-05-17 @ 19:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0