Utförsälning

idag vare först skola, verkligen jätte tråååkigt, väntade bara på dagens slut. Och So-arbetet ska visst va klart till nästa vecka, lycka till.
Efter skolan tog ja o clara bussen som ja typ aldrig trodde skulle komma till Trofé och vi skulle hjälpa till på utförsälningen, vi var mest på lagret o galgade upp massa nya saker o körde ut :)
De va kul, men lite jobbigt faktiskt. Jag hittade en bikini till mej själv.
Vid halv 7 skulle jag åka hem trodde jag, men nej nej , då skulle ja o mamma handla mat. as tråkigt.
O sen när ja kom hem åt ja en pastasallad me tonsfisk. hehe, o nu sitter ja här, o e skiiiit trött.
ska lägga mej tidigt imorrn, oh gud nej. Ikväll menar jag. NU är jag TRÖTT

xoxo / L <3

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0