Tisdag i think

Håller inte reda på dagarna längre. Men idag vare tisdag.
Skolan va ganska soft, hade med min laptop så nu kan ja blogga från skolan också, wihoo!
Men imorrn o på torsdag blir de inget iaf.
När ja kom hem så drog ja i mig en " caffe latte från Emmi " o sen gick jag ut i solen i en halvtimma.
Slutade med att ja sitter här nu. Men det är sjuukt varmt ute ! imorrn blire nog mini-shorts eller klänning. Trots mina smala ben som ja skäms en gnutta för (A)
Nu ska ja nog ut o cykla eller ta en promenix tror ja !
Keep it real!

xoxo / L <3

Kommentera här
Postat av: Ananasen!!

Dina ben e fiiina! den tröga banan!! (så nu har jag kommenterat dåe (= xD ) kraaaaaamz!!!

2008-05-27 @ 17:59:42
Postat av: Elin

dina ben e ju visst fina! ska vi byta ?

2008-06-12 @ 11:02:43
URL: http://elinwilliamson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0