Sommardag igen, de får INTE ta slut!

Riktig sommardag igen :) har BADAT nu också, riktigt länge faktiskt, en kvart eller nåt ... Skönt.
Ska snart ut o springa lite me brorsan, kan behövas med tanke på min kondis, ja kmr nog inte orka långt.
Har solat lite idag men de har ju blåst mkt o så, ingen färg fick jag :/ såå tråkigt . Möjligen liiiiite på magen.
Hörde att vädret förmodligen skulle bli sämre imorrn och de märks.. Men NEJ NEJ vad trååkigt! de får inte vara länge. Nu ska jag förbereda innan min fysiska utmaning ;) So long.

XOXO / L <3


(inte jag på bilden, utan mitt kära Google)

Kommentera här
Postat av: Alice

OOh :) badat vare kallt ?

2008-05-11 @ 15:28:33
Postat av: Elin

haha du ska ju inte säga att det inte e du på bilden xd folk kmr ju tro att springer över berg o sånt hahahaha

2008-05-11 @ 20:07:32
URL: http://elinwilliamson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0