ny vecka

nu var de måndag , igen!
veckorna går såå fort, o jag får nu skriva om hela blogginlägget som försvann :/
Mådde inte alls bra idag, huvvevärk, ont i magen och mått illa , haft mkt näsblod senaste dagarna. Jenny kom med ett tips om att det kan bero på järnbrist . Som man kan få när man är i solen mkt.. De stämmer in. Stor risk att det är så...  Aja, jag överlevde skoldagen o de blev stan med elin efteråt iaf. Hittade inget speciellt.
O nu sitter jag här bänkad vid datorn, blir ju oftast så.
Usch, har dåligt samvete för bilderna som aldrig blir upplagda på bloggen. Men det är ju så när mobilen är borta o ja e lat, orkar inte släpa runt på en digitalkamera.

image84

Kommentera här
Postat av: clara

Det vart ju inte bra att du får näsblod. Du får ta det lite lugnt

2008-05-12 @ 17:58:19
Postat av: clara

Asså allt jag skrev kom ju inte med :S hm va konstigt.

2008-05-12 @ 18:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0