Klänningen

Idag avgörs tävlingen om klänningen , ja e såååå nervös. asså egentligen så är de typ 1 på 1000 att ja får den.
Tråkigt men ja kan väl alltid hoppas. Här kommer ett till inlägg om tävlingen alltså :)

De e therese en 17 årig tjej (inte 18, ja skrev fel) som håller i en tävling. Hon lottar alltså ut den eftertraktade H&M klänningen, som bl.a. Kenza har ett exemplar utav. Den är jätte fin!
Allt man behöver göra är att gå in häär - > http://metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.2678380
Och kommentera att man vill vara med i utlottningen. Sen ska man skriva om den på sin blogg, jaa-a , ni kan väl läsa det mesta där egentligen :)
OBS! idag (söndag) är abslolut sista chansen.
När ni ändå är igång så ska ni hålla koll på hennes blogg på Bloggkoll, extremt kul o läsa o de är massa tävlingar, du blir inte besviken!
image107
otroligt snygg.

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: Therese

Ledsen att det är så fjantiga regler att man kan skriva ett inlägg varje dag och så. Men som sagt (om du läst det i min blogg) så är det inte jag som bestämt hur den här tävlinen ska gå till. :) Men näst tävling LOVAR jag blir mycket bättre vad det gäller det. :)

2008-05-25 @ 12:36:12
URL: http://metrobloggen.se/thessan
Postat av: Therese

man kan tävla fram till klockan 12. :) Sen ska jag försöka komma med resultatet så fort som möjligt... antingen på natten eller imorrn. :)

2008-05-25 @ 14:20:23
URL: http://metrobloggen.se/thessan
Postat av: Alice

hoppas hoppas :D

2008-05-26 @ 18:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0