jahapp

Nu va klockan halv 8 o ja ska väl snart äta middag..
Har ju engelska imorrn också, kan inte den, har inte koll på vad de är men ja får väl ta reda på de o plugga lite.
Vet verkligen inte vad ja ska ha på mig imorrn när de är såhär varmt! jätte svårt ju, måste nog köpa lite nytt men min budget håller inte riktigt för det. Men nåt måste de bli iaf, så bered er på att ja går i samma klänning i en vecka nu, OKEJ? bra. haha (A)

Funderar fortfarande på om jag ska köpa gladiator pjuxen på DNA eller inte.
O så har ja tänkt på att jag kanske ska skriva ut bilden på klänningen ni vet som jag vill ha? o kanske gå in till H&M i stan o fråga om dom vet om dom kommer få in den överhuvudtaget.

XOXO / L <3

Kommentera här
Postat av: Elin

dt e lungt ! haha . gör de , det är ju större chans att du får den om du gör de. kan hänga me dej, ja behöver gå te hm, har hittat några fina saker där !:)

2008-05-08 @ 19:41:46
URL: http://elinwilliamson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Visas bara för mej, publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0